NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Naše cena 1 770 Kč
Skladem
Naše cena 1 890 Kč
Skladem

 

ThePay – Platba kartou, Platba24, MojePlatba, eKonto, mPeníze, MONETA, ČSOB, Fio Banka, Equa Bank, superCASH, Sberbank, QR platba


» Reklamace
Reklamační řád



1. Všeobecná ustanovení

  • Reklamační řád je nedílnou součástí Obchodních podmínek obchodní společnosti KOVSHOP s.r.o., se sídlem Josefa Václava Sládka 44, 738 01 Frýdek-Místek, identifikační číslo: 05773873, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u krajského soudu v Ostravě, oddíl C, vložka 69273 (dále jen „prodávající“) a popisuje postup, jakým způsobem přistupovat při reklamaci zboží pořízeného od prodávajícího.
  • Kupující je povinen seznámit se s Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami ještě před objednáním zboží.
  • Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího kupující souhlasí s tímto Reklamačním řádem.
  • Definice pojmů obsažené v tomto Reklamačním řádu mají přednost před definicemi ve VOP. Pokud tento Reklamační řád pojem nedefinuje, chápe se ve významu, v jakém je definován ve VOP. Pokud není definován ani tam, chápe se ve významu, v jakém jej užívají právní předpisy.
  • Jako doklad o záruce (záruční list) vystavuje Prodávající ke každému zakoupenému zboží nákupní doklad (faktura, nebo paragon - dále jen záruční list) se zákonem uvedenými všemi potřebnými údaji pro uplatnění záruky (zejm. název zboží, cena, množství)

 

2. Délka záruky

  • Záruční doba začíná běžet zásadně dnem převzetí zboží Kupujícím, tj. dnem uvedeným na záručním listě.
  • Při prodeji spotřebního zboží je zákonná záruční doba 2 roky, nestanoví-li zvláštní právní předpis lhůtu delší. Některé námi nabízené produkty mají prodlouženou záruční dobu až na 5 let (konkrétní záruční doba je uvedena u každého produktu). U věcí prodávaných za nižší cenu z důvodu vady či nekompletnosti se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána.

 

3. Záruční podmínky

  • Kupujícímu je doporučeno, aby při dodání překontroloval spolu s dopravcem stav zásilky (neporušenost obalu, poškození krabice). Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou, s tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.
  • Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu: info@kovshop.cz společně s pořízenou fotodokumentací a informací o poškození či případné neúplnosti zásilky.
  • Po předchozí dohodě může Kupující reklamovat zboží osobně v sídle firmy: Josefa Václava Sládka 44, 738 01 Frýdek-Místek nebo reklamaci řešit e-mailem na adrese: info@kovshop.cz, kde postačí v prvním kroku zaslat údaje dle reklamačního protokolu (viz odkaz na konci této stránky) společně s fotografiemi zjištěné vady a následně zboží zaslat na adresu info@kovshop.cz
  • Reklamované zboží nám Kupující může zaslat zpět také doporučeně Českou poštou nebo zásilku vrátit prostřednictvím dopravce – zde se postupuje tak, že Prodávající objedná vyzvednutí reklamovaného zboží u Kupujícího. O termínu vyzvednutí zásilky dopravcem bude Kupující informován e-mailem a SMS.
  • K reklamovanému zboží doporučujeme přiložit kopii reklamačního protokolu a nákupního dokladu, zejména liší-li se jméno či adresa odesílatele od Kupujícího a není-li dohodnuto jinak (např. bylo již předem dodáno - zasláno e-mailem, poštou…). Zásilka by vždy měla být snadno identifikována a spárována s řešenou reklamací.

 

4. Vyřízení reklamace

  • Prodávající v jednoznačných případech vyřizuje reklamaci hned a hned vydá rozhodnutí o jejím vyřízení. V ostatních případech zasílá fotodokumentaci společně s informacemi o vadě k posouzení výrobci zboží, o čemž Kupujícího taktéž informuje. V obou případech o postupu reklamace a způsobu vyřízení informuje Kupujícího na kontaktní e-mail uvedený v původní objednávce nebo následně na reklamačním protokolu – není-li domluveno jinak. V případě osobního uplatnění je předáno ihned.
  • Reklamaci včetně odstranění vady Prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Lhůtu 30 dnů je možné po uplatnění reklamace prodloužit po domluvě se spotřebitelem – takové prodloužení nesmí být na dobu neurčitou nebo nepřiměřeně dlouhou. Po uplynutí této lhůty se má za to, že vada na věci skutečně existovala a spotřebitel má stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.
  • Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, záruční doba se prodlužuje o dobu trvání reklamace. Doba trvání reklamace se počítá od následujícího dne po uplatnění reklamace do dne vyřízení reklamace, tedy doby, kdy byl Kupující povinen věc převzít.
  • Po vyřízení reklamace Prodávající upozorní Kupujícího o ukončení reklamace buď telefonicky, SMS, nebo e-mailem a zboží je odesláno na adresu kupujícího uvedenou v původní objednávce, není-li uvedeno jinak. V případě nevyzvednutí reklamovaného zboží v termínu úložní doby daného dopravce je Prodávající oprávněn účtovat při novém zaslání reklamace částku spojenou s náklady na nové zaslání případně nové balné, které jinak není účtováno.

 

5. Závěrečná ustanovení

  • Tento reklamační řád je platný od 03.04.2017 a je nedílnou součástí Obchodních podmínek.

 

→ VZOR REKLAMAČNÍHO PROTOKOLU