Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pa 8-16h)
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
03.03.2020
Isopropylalkohol
Isopropylalkohol  též znám jako propanol, isopropanol, izopropylalkohol, iso, isopro, IPA je organická sloučenina jejiž sumární vzorec je  C3H8O. Jedn... číst celé
26.09.2019
NOVÉ VŮNĚ BIOPALIVA
Milí zákazníci :-) velmi si vážíme vaši přízně a zvyšujícímu se zájmu o naše biopaliva a proto jsem se rozhodli rozšířit náš sortiment o nové druhy vů... číst celé
Zobrazit všechny novinky

Reklamační řád

 1. Všeobecná ustanovení

  • Reklamační řád je nedílnou součástí Obchodních podmínek obchodní společnosti KOVSHOP s.r.o., se sídlem Josefa Václava Sládka 44, 738 01 Frýdek-Místek, IČ: 05773873, DIČ: CZ05773873, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u krajského soudu v Ostravě, oddíl C, vložka 69273 (dále jen „prodávající“) a popisuje postup, jakým způsobem přistupovat při reklamaci zboží pořízeného od prodávajícího.
  • Kupující je povinen seznámit se s Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami ještě před objednáním zboží.
  • Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího kupující souhlasí s tímto Reklamačním řádem.
  • Definice pojmů obsažené v tomto Reklamačním řádu mají přednost před definicemi ve VOP. Pokud tento Reklamační řád pojem nedefinuje, chápe se ve významu, v jakém je definován ve VOP. Pokud není definován ani tam, chápe se ve významu, v jakém jej užívají právní předpisy.
  • Jako doklad o záruce (záruční list) vystavuje Prodávající ke každému zakoupenému zboží nákupní doklad (faktura, nebo paragon - dále jen záruční list) se zákonem uvedenými všemi potřebnými údaji pro uplatnění záruky (zejm. název zboží, cena, množství)

 2. Délka záruky

  • Záruční doba začíná běžet zásadně dnem převzetí zboží Kupujícím, tj. dnem uvedeným na záručním listě.
  • Při prodeji spotřebního zboží je zákonná záruční doba 2 roky, nestanoví-li zvláštní právní předpis lhůtu delší. Některé námi nabízené produkty mají prodlouženou záruční dobu až na 3 roky (konkrétní záruční doba je uvedena u každého produktu). U věcí prodávaných za nižší cenu z důvodu vady či nekompletnosti se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána.

 3. Záruční podmínky

  • Kupujícímu je doporučeno, aby při dodání překontroloval spolu s dopravcem stav zásilky (neporušenost obalu, poškození krabice). Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou, s tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.
  • Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu: info@kovshop.cz společně s pořízenou fotodokumentací a informací o poškození či případné neúplnosti zásilky.
  • Po předchozí dohodě může Kupující reklamovat zboží osobně v sídle firmy: Josefa Václava Sládka 44, 738 01 Frýdek-Místek nebo reklamaci řešit telefonicky na čísle 737070709 nebo e-mailem na adrese: info@kovshop.cz, kde postačí v prvním kroku zaslat údaje dle reklamačního protokolu (viz odkaz na konci této stránky) společně s fotografiemi zjištěné vady a následně zboží zaslat na adresu info@kovshop.cz
  • Reklamované zboží nám Kupující může zaslat zpět také doporučeně Českou poštou nebo zásilku vrátit prostřednictvím dopravce – zde se postupuje tak, že Prodávající objedná vyzvednutí reklamovaného zboží u Kupujícího. O termínu vyzvednutí zásilky dopravcem bude Kupující informován e-mailem a SMS.
  • K reklamovanému zboží doporučujeme přiložit kopii reklamačního protokolu a nákupního dokladu, zejména liší-li se jméno či adresa odesílatele od Kupujícího a není-li dohodnuto jinak (např. bylo již předem dodáno - zasláno e-mailem, poštou…). Zásilka by vždy měla být snadno identifikována a spárována s řešenou reklamací.

 4. Vyřízení reklamace

  • Prodávající v jednoznačných případech vyřizuje reklamaci hned a hned vydá rozhodnutí o jejím vyřízení. V ostatních případech zasílá fotodokumentaci společně s informacemi o vadě k posouzení výrobci zboží, o čemž Kupujícího taktéž informuje. V obou případech o postupu reklamace a způsobu vyřízení informuje Kupujícího na kontaktní e-mail uvedený v původní objednávce nebo následně na reklamačním protokolu – není-li domluveno jinak. V případě osobního uplatnění je předáno ihned.
  • Reklamaci včetně odstranění vady Prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Lhůtu 30 dnů je možné po uplatnění reklamace prodloužit po domluvě se spotřebitelem – takové prodloužení nesmí být na dobu neurčitou nebo nepřiměřeně dlouhou. Po uplynutí této lhůty se má za to, že vada na věci skutečně existovala a spotřebitel má stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.
  • Po vyřízení oprávněné reklamace se záruční doba prodlužuje o dobu trvání reklamace. V případě neoprávněné reklamace se záruční doba neprodlužuje. Byla-li reklamace zboží v zákonné záruční lhůtě vyřízena výměnou zboží za nové, záruční doba se prodlužuje o dobu trvání reklamace. Doba trvání reklamace se počítá od následujícího dne po uplatnění reklamace do dne vyřízení reklamace, tedy doby, kdy byl Kupující povinen věc převzít.
  • Po vyřízení reklamace Prodávající upozorní Kupujícího o ukončení reklamace buď telefonicky, SMS, nebo e-mailem a zboží je odesláno na adresu kupujícího uvedenou v původní objednávce, není-li uvedeno jinak. V případě nevyzvednutí reklamovaného zboží v termínu úložní doby daného dopravce je Prodávající oprávněn účtovat při novém zaslání reklamace částku spojenou s náklady na nové zaslání případně nové balné, které jinak není účtováno.

 5. Závěrečná ustanovení

  • Tento reklamační řád je platný od 06.02.2018 a je nedílnou součástí Obchodních podmínek.

 

→ VZOR REKLAMAČNÍHO PROTOKOLU

Nejčtenější na blogu

 

 

Kde nás najdete

Pouze sídlo firmy !!!

J. V. Sládka 44
Frýdek-Místek
738 01

 

Nevíte si rady ? Zavolejte
(Po-Pa 8-16h)
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz